måndag 3 maj 2010

Fast food, slow down..

Idag orkar jag inte skriva så mycket utan ni får hålla tillgodo med två kebabpizzor med blandad sås, en flaska Red Stripe öl från Jamaica, ett glas laktosfri mjölk samt en bild på Harry. Ja han heter så den lilla hunden. Tror det är den dansk gårdshund. Det som är lite kul med Harry är att han är en kändishund. Hans husse är nämligen en av medlemmarna i gruppen Alcazar. Men jag säger inte vem…
Om 22 dagar fyller min riktiga hund år, men det är en annan historia. Ska dock höra av mig och gratta så mycket. Han blir hela 4år nu och jag hoppas han har det lika bra som innan. Månaden efter är det även födelsedag för ännu en av mina hundar men han blir bara 3år. Kan ju se om jag kan återkomma mer till dessa födelsedagsbarn längre fram.





Nu är det dock dags att bege sig vidare till nästa aktivitet denna dag.

På åter hörande!
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar