torsdag 6 maj 2010

Quick Share!

Jag har tyvärr inte hunnit skriva så mycket på sista tiden. Klagade ju lite på J och hennes blogg men nu har jag fått smaka på egen medicin. Men sista dagarna har varit hektiska men nu börjar bitarna falla på plats.
Om ca 2 veckor börjar mitt nya liv känns det som. Det kommer hända en hel del den närmsta tiden och jag tror det kan bli bra.

Men ikväll har det varit lugnt och skönt och det var länge sedan det inträffade sist. Kvällen ägnades åt Landgång (på tv) varvat med South Park på MTV. Maken till knäppare serie får man leta efter men jag orkade inte bry mig.

Har ni hört reklamen för SAS på Spotify? Tycker den är rätt kul...alla är där...även Emmas pappa...hahaha

Idag går England till val och det är en stor grej om man orkar bry sig. Har en kollega som åker till London på söndag och vi hoppas väl mest på att han ska fastna i någon Vulkanaska. Ja inte när han åker dit utan när han ska hem. Snällt, tja knappast men vi har dock stressat upp honom så mycket att han växlat in skitmycket pengar så han ska slippa övernatta på någon flygplats. Ok, ja han är inte så gammal, kan jag ju nämna.

På tal om val vet jag redan vad jag ska rösta på i höst. Det har jag vetat ett bra tag nu och jag tänker verkligen inte rösta på oppositionen. Så det så!

Nä, måste avrunda men LOVA komma med ett rejält inlägg nästa gång.

God afton!
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar