söndag 24 oktober 2010

Back on track

Japp, så var man tillbaka på olika sätt och vis. Har varit fullt upp med diverse pyssel och folk har skällt och gnällt på att bloggen inte varit så aktiv. Men ska försöka ta tag i det också.
Vintern kommer närmare och nu är det vantar på, mössa på och vinterdäck på. Hm, själv har jag dock kört hela året med mina men det beror ju mer på att jag kör med friktionsdäck. Men det är en annan historia.

Tydligen slänger vi två tredjedelar av den mat som produceras här i västvärlden. Känns väl...så där..

Veckan som kommer innebär åter en hel del åtagande. Kalendern är full och det känns verkligen att vi går in i ett fjärde kvartal som precis som vanligt innebär högt tempo, Treo, kaffe och i värsta all även nässpray. Konstigt nog blev jag dålig de första dagarn jag var iväg och trots termometern visade över 30 och trots att resesällskapet basunerade ord som inbillning och hypokondri så var jag...risig. Men det gick ju tack och lov över efter ett par dar. Hm, kanske var jag som smittade herr Öner...hahaha

Nä, ska vidare i livet men lovar som sagt att skriva lite mer framöver.

På återhörande!
Eken

P.S Gammal bröd blir i många fall djurfoder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar