torsdag 13 oktober 2011

Rosa band och röda trådar

Hej hallå, vad står på. Tja, alldeles för mycket faktiskt. Som ni märker har jag inte skrivit något på några dagar. Just nu sitter jag i loungen och skriver samtidigt som jag trycker i mig en baguette (som dessutom smular sjukt mycket) och sköljer ner det hela med mineralvatten. Trots att solen skiner just idag känns dagarna kortare, inte minst nu när mörkret kommer redan vid 19-tiden.

Annars då? Tja, det är som vanligt, något som dock kan ses som ovanligt.

På tal om launch förresten. Vill du ha ett årskort på VIP-avdelningarn på Arlanda kostar det 60.000kr ex moms. Kan ju vara bra att veta kanske. Man kan förresten även gifta sig uppe i flygledartornet på Arlanda, så kallad Tornvigsel. Även det kan ju vara bra att veta kanske.

Jag har faktiskt lite skrivklåda just nu och det beror på många olika faktorer. Jag funderar även på att låsa bloggen så att den inte längre är publik. Då får man helt enkelt fråga efter lösenord för att få se vad som skrivs på denna sida. Även det finns det olika faktorer till. Men den som lever får se.

Nu är baguetten uppäten och jag har borstat bort alla smulor, hoppas jag.
Dags att återgå till det man egentligen sak göra om dagarna.

På återhörande!
Smulan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar