onsdag 10 augusti 2011

Kolla kolla...!!

Jaha, dagarna går och regnet det står...som spån i backen. Ganska så typiskt nu när man har semester. Men men, efter regn kommer solsken.

Dagarn går som sagt ändå och diverse pysslande har det allt blivit av samt lite besök här och där av olika celebra personer. Har även hunnit med en fika med min gode vän T. Var ett tag sedan men det blir som alltid lite minne och mycket sjuka grejer som vi avhandlar. Men sånt är livet och I like it.


Har även varit en sväng i metropolen Kosta och besökte dess Outlet. Mitt kära resesällskap skulle inte ha något, utan bara titta. En titt som kostade ca 1000kr när det var färdigtittat. Och då har jag inte räknat med fikapausen. Hm, ja så kan det bli. Dagen till ära satt det gamla tennisoraklet Björn Hellberg i gallerian och signerade sin nya deckare. Kön var väl inte direkt överdrivet lång men vi fick oss en liten snabb pratstund och sympatiköpte en bok, signerad och allt. Nu har jag visserligen ingen aning och vad han skriv i boken, det var inte jag som köpte den. Men han kanske skrev:


Tack för du köper denna bok,
läser du den blir du klok.
Skulle den vara dålig och trist
får du en smocka av min fist.
Men är den bra och innehåller spänning
Kanske jag köper dig en ny klänning.
Hälsningar
Björn Hellberg


Hm, nä så skrev han nog inte, men jag får ta och kolla upp det där. Missade helt att liksom se vad han skrev. Men så är det när man är EGO.

Ikväll blir det dock lite slappande igen så vida ingen vänlig skäl bjuder på fika igen...

På återhörande!
Eken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar