torsdag 11 mars 2010

Way to go Animal-man

Kan inte låta bli att skriva om Animal, ni vet trummisen i mupparna. Han är fantastiskt kul att se även om hans trumspel kanske inte är det vackraste eller mest musikaliska. Men man får verkligen säga att han går in för sitt jobb. Trummor är ju något han verkligen brinner för på gott och ont kanske. Hörde för länge sedan att Animal har en egen fanclub och det finns ju mängder med klipp på honom bakom trummorna på exempelvis Youtube. Så jag kommer helt klart också alltid att ha Animal varmt och hjärtat ett bra tag framöver.



Fan, idag gjorde jag gjorde jag något dumt som jag säkert får äta upp senare men med lite list och pusslande kan det nog gå. Tack och lov har jag EG då vid min sida och jag får spåna lite om hur man kan lösa detta lilla dilemma. Hm, ja ibland vore det nog bättre om man höll käft!

För att undvika eventuella krämpor, sjukdomar eller annat som skulle göra avresan omöjlig så håller jag mig ganska lugn. Undviker smitthärdar som dagis och skolor och jag vaktar varje steg jag tar så jag inte trampar snett och bryter benet eller foten. För att undvika att krocka eller blir påkörd åker jag till jobbet så fort jag bara kan innan rusningstrafiken och efter jobbet sitter jag kvar en minut extra för att slippa samma rusningstrafik fast då åt andra hållet. När jag kommit hem lägger jag mig på sängen och inväntar morgondagen. Ja eller hur….
Nä då, men det börjar dra ihop sig men än är det vissa praktiska saker som ska i hamn innan vi sätter oss på flyget. Tror även att min kropp kan må bra av lite varierande och smal kost faktiskt. Får väl leva på lite ris och grillspett och en och annan firre. Till detta dricker vi nog vatten men även en Strawberry Daiquiri för det har jag lovar EG annars blir hon sur på mig.

Nä, skriver nog mer senare.

Hälsar
Eken

P.S Kan fortfarande inte smälta fenomenet Sune Fyrkant….SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar