måndag 15 mars 2010

VXO-ARN-VXO-HKT-VXO

Tro det eller en men bitarna börjar falla på plats och jag har till och med fixat och donat inför den stundande resan. Var lite orolig att jag skulle behöva kasta mig iväg på andra saker men med list och tjat lyckades jag avstyra det, tack och lov. Nu gäller det bara att fixa lite stålar och sedan slänga sopor och låsa dörren. Blommorna är ju av plast så dom klarar sig alltid.
Kan som sagt bli en mycket spännande resa på många sätt och vis, inte minst med tanke på att det är apvarmt där nere. Men med lite vatten i magen och vatten omkring sig ska det nog gå bra. Dock kanske man ska lämna sina röda skjortor hemma….

Hm, var lite synd att åka ifrån Alice. Skulle gärna vilja ha en hund igen men nu är läget som det är. Skulle jag även ha sådana tankar i nuläget och att min abstinens skulle bli för stor är det tyvärr bara Elmo och Morris som gäller. Något annat är fortfarande helt otänkbart. Men man kan dock alltid låna en hund, ja en lånehund liksom. Jag har ju både skålar, koppel och lite annat smått och gott kvar. Well well, jag får kanske satsa på en ny fyrbent vän den dagen jag går i pension. Har ju dock några år på mig att fundera ut vilken ras men jag är ganska så öppensinnad så länge det inte är någon ful liten dammtuss. Ja, jag tycker faktiskt att hundar som väger 7kg och neråt inte är så mycket hund. Sorry, men så är det.
Hur som helst, ni får hålla tillgodo med lite bild på Alice igen…



Annars är allt som sagt ganska ok förutom en ”liten” issue som jag grämer mig som fan över. Men än inte veckan slut som man brukar säga. Men tyvärr brinner det lite i knutarna. Annars får jag försöka lösa det på annat sätt. Förr eller senare löser det sig men visst, känns jävligt onice att jag inte hann innan…blääääääää. Nä, jag får la sluta klaga men det är som sagt lite synd.

Hm, ja det är så synd att jag nog avrundar för idag.

På återhörande!
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar