söndag 26 juni 2011

Fotboll och golfkoll....

Lalalala...lalalala....lalalala

Okej, Tyskland vann sin match mot Kanada men jag fattar fortfarande inte om Kanada spelade med en 3-back eller 4-backslinje. Såg lite skumt ut...men så gick det som det gick också...

Well, snart dags för jobb igen. Jag hoppas det blir lugnt för det skulle jag nog behöva. Jag har dock fuskat lite och checkat av jobbmailen så lite koll har man ju på vad som väntar. Men veckan kommer säkert gå snabbt och jag har diverse aktiviteter nästan varje kväll. Vädret ska ju bli fint också så man ska nog ändå inte klaga.

På tisdag går våra svenska tjejer in i "matchen" och möter ett ganska så okänt Colombia. En match som "alla" säger man bara SKA vinna. Hm, det sa vi ju när herrarna mötte Costa Rica också då det begavs. Kan även meddela att damerna är rankade som nummer 5 i världen inför detta VM. Kan bli spännande att se om dom håller platsen eller om dom åker upp något hack eller ramlar ner. Men men, det tar vi senare...

Bryggan är nu lagad och det gick över förväntan. Tänk vad långt man kommer med en såg, en skruvdragare, lite trallskruv och så Mickes gamla altan....eller i alla fall brädorna.

Trodde förresten inte att Kanada ens hade ett VM-klart damlandslag men det hade dom ju.

På tisdag blir det minigolf. Jag gillar inte minigolf men spelar om det behövs. Har liksom aldrig insett det kuliga i det men med rätt sällskap kan man i alla fall få en trevlig stund ihop. På tisdag blir det ju dock trevligt sällskap så golfen kommer nog lite i andra hand känns det som. Ska bli kul att se Svamp Bob och Maggan svinga klubban med mig hängandes i hasorna. Sedan blir det samkväm med landgång. Nä, men "sommarbuffé" vad det nu innebär....

Nä, nu orkar jag inte skriva mer.....

På återhörande!
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar