tisdag 29 oktober 2013

The day after

Hej hej!

Ja stormen bedrog snabbare än väntat och tur var väl det. Nu orsakade den inte så där jättestor skada men det hindrade dock inte folk från att bli både strömlösa och trädlösa. Däremot verkar samhället i stort varit ganska så bra med på noterna. Själv har jag städat upp min uteplats och faktiskt surrat fast möblerna och grillen denna gång. Grillen kom ju farande som en raket (nästan iaf) och jag är glad att den inte hamnade där bordet kom. Då hade nog hela glasdörren gått i tusen bitar.....
Ja så kan det gå när inte haspen är på. Av döma av altanen fick jag mig en liten Gudrun i miniatyr kan man säga. Både jag och Hanna hoppade ju till av skräck när allt kom farande. Men tack och lov höll ju i alla fall dörren.

Nä, nu måste jag vidare så det blev ett kort inlägg idag.

På återhörande!
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar