tisdag 27 september 2011

Min nya låt...

Du tjejen som kom från ingenstans
Du tjejen jag inte trodde fanns
Jag har valt att aldrig ta något för givet
en läxa jag lärt mig genom livet
Men är tacksam att jag hade fel
Du, tjejen du gjorde mig hel

Du tjejen är så go och så himla fin
Vi skratta, skojar vid stearinljus och rött vin
Jag har seglat på de sju haven på jakt efter en trygg hamn
Nu har jag seglat klar, lagt till i din trygga famn

Du tjejen, så go och så varm
Låt oss stanna tiden när du ligger på min arm
Vi träffades en gång helt utan krav
som en oas bort från arbetslivets slav

Vi blickar över sundets blåa band
Med fyren som skyggar, vi står hand i hand
Du är eld, vatten och en försommarvind
Låt oss stanna tiden då jag smeker och kysser din kind

Du tjejen så go och underbar
lugn utan problem vi varandra tar
Vi ser oss inte om, tar det för var det är
Du tjejen, låt mig få hålla dig kär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar