söndag 3 juli 2011

Kaffe med Coca Cola

Nyss hemkommen från kaffe och Cola hos min gode vän T. Under tiden kikade vi lite på the Big 4 från Ullevi. Ni vet, Megadeath, Slayer , Mjältbrand och sist men inte minst Metallica. Kan väl säga att det är inte direkt min musik men man får väl erkänna att det är legendariska grupper trots allt. Det som slog oss var att publiken verkade vara mycket städad och det var gott om plats i leden. Ja, alltså inte så att det var tomt utan mer att alla verkade kunna andas och veva med armarna utan problem. Men så är ju kanske publiken mins lika gammal som banden och då blir ju medelåldern nästan...tja 50år.
Samtliga av dessa rockare (banden alltså) verkade även vara både nyktra och drogfria...Ja, tänk att även denna typ av folk växer upp. Men man kanske ska tänka på att i den ålder skulle ingen och då menar jag INGEN orkar med en sådan här arenaspelning. Tror nog att Red Bull är mer poppis än Jack Daniel´s nu för tiden hos dessa gossar....

Ja, kaffe och Coca Cola är ju visserligen ingen bra kombination på kvällen.... jag som verkligen skulle behöva sova..typ....

Efter ett snabbt samtal med Nicke och sedan Ola kom vi överrens om att göra en insats för Svanen kommande vecka, dock på kvällstid. Vi skulle egentligen skjuta lite på det men va fasen, vi har ju inget bättre för oss. Så jag lovar hålla er uppdaterade, inte minst med bilder. Eventuell gör vi även ett färgtest för att få fram "så skulle det kunna se ut" feeling....

Hm, är exakt 4 veckor kvar till min semester. Hur kul känns det???? Jo, helt okej faktiskt. Vet ju vad som väntar sedan så jag ska nog minsann härda ut. Jag kommer parallellt dansa lite regndans så det regnar av sig innan det är min tur. Snällt va?

Nä, nu ska jag avrunda helt för idag! Men imorgon kan jag utlova lite mer, inklusiver en såååå romantiskt bild....hehehe

Nattinatti och sleep tight...the whole night....and wake up bright....

/Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar