tisdag 12 juli 2011

Vad gör Lucia på sommaren? Stöper hon ljus?

Här kommer 10 saker ni inte visste om mig:

1. Jag har aldrig tyckt om ormar
2. Jag har seglas SM
3. Jag har flugit Hercules
4. Jag har spelat fotboll utomlands
5. Jag är sjukt morgontrött
6. Jag äter faktiskt lever (om inget annat finns)
7. Jag tycker Family Guy är sjukt kul
8. Jag har INTE Facebook!
9. Jag älskar fortfarande Elmo
10. Jag har aldrig spelat blockflöjt

Japp, det där var ju hyfsat onödigt vetande kanske, men man kan inte få allt här i livet.

Här kommer även listan över de 10 mest populära läskeblask märken i USA idag.

1. Coca Cola
2. Diet Coke
3. Pepsi Cola
4. Mountain Dew
5. Dr Pepper
6. Sprite
7. Diet Pepsi
8. Diet Mountain Dew
9. Diet Dr Pepper
10. Fanta

Japp, och nu vill Pepsi återta tronen med en massiv reklamkampanj over there. Kan bli spännande att se hur det går.

Nu får det räcka med tio i topp för idag. Kan förresten nämna att i våras hade utmanade jag Usse med att plocka fram tidernas bästa 10 love songs eller ballader. Det ställe minsan till grillor i skallen på den gode fröken. Vilket engageman vill jag lova. Tror aldrig att tjejens Spotifi vevat så mycket tryckare och ballader som då. Men vad som sedan hände vet jag inte för det rann ut i sanden kring topp 5 eller nåt. Själv kom jag heller inte fram till så mycket faktiskt. Ämnet var ju minst sagt lite brett. Men ni kan ju själva fundera lite över vilka 10 låter som ni anser är värda en topp 10 på er egna "Love songs list". Måste erkänna att listan även reviderades lite utefter vilken dagsform man hade.....skumt!

"Se på vår tröskel står, vitklädd med vax i hår..." Ok I know, wrong lyrics...

Är fortfarande mätt från lunchen som idag beståd av köttfärslimpa, svampsås och pizza-slice. Ja, jag vet att det är en blanding som heter duga. Men det blir ju lätt så när det är buffé. Även mina kollegor har varit lite så där småmätta under eftermiddagen. Konstigt, bara för att det är buffé äter man som om jorden ska gå under precis efter lunch. Nu har det inte hänt än utan istället är det en själv som håller på att gå under. Men men, äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man.

"Lusse lille Lusse lille, älvan äter före jul.."..Ok I know, wrong lyrics..again...

På återhörande!
Eken

P.S Detta inlägg var till 100% helt impulsivt och innehåll för en gångs skull inte ett enda vettigt ord egentligen. Förutom 10 i topp listan över läskförsäljningen i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar