torsdag 4 april 2013

Welcome to Candyland!

Hej hopp!

Skönt med torsdag trots att dagen kommer bli ganska så lång. Först jobb sedan styrelsemöte. Men det är bara att trampa på. Solen skiner ju även idag och folk talar om sol-rekord för denna lilla stad. Tja, inte mig emot men värmen lyser dock inte lika starkt som solen as usual. Att jag själv lyser med min frånvaro hemma gör ingenting alls. E har nämligen lyckats ladda hem ett nytt spel till mobilen som heter något i stil med Godis-spelet. Det är typ hur fånigt som helst men tydligen sjukt kul. Hon bara spelar och spelar och klagar redan på stel vänsterarm och andra krämpor relaterade till detta spel. Vet inte riktigt vad det handlar om men man ska flytta godis fram och tillbaka. Hm, ja eller hur.

Bilden ovan visar hur hon spelade igår och där satt hon typ ända fram tills det blev mörkt. Jag och H var i skogen och traskade och när vi kom tillbaka satt hon kvar på samma ställe. Så ja, det verkar ju vara ett bra spel. Så har ni inget att göra om kvällarna, spela då Godis-spelet!
Som sagt, jag fattar nada men kul är det tydligen

Till mitt eller hennes försvar kan nämnas att jag än idag då och då kan sitta minst lika klistrad framför Tetris och det kan även då och då komma liknande ord och fraser ut munnen. Ord som helst inte bör nämnas i skrift liksom. Så det bor nog en liten speldjävul även hos mig.

Men men, ja jag fortsätter senare. Nu ska jag hämta kaffe!

På återhörande
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar