fredag 8 februari 2013

Du är inte klok Madicken!

Hej!

Ja så skulle man kunna säga om vår avdelning men jag har äntligen lyckats Muppifiera de flesta nu. Eller vad sägs om att Linda ska ha med sig lill-Kermit till Thailand? Jag har ju två olika Kermit och själv hade jag den stora med mig till Dubai och nu har Linda lovat ta med den mindre/yngre Kermit på sin resa till Thai. Ja, vi är fan inte kloka men kul har vi. För att inte glömma honom la hon ner honom i sin handväska. Ska bli spännande att följa det hela...hehe


En annan mupp är ju Mark, Media Mark som vi flyttade lite på idag. Så nu hänger han snyggt mot rutan och kikar ut på alla som passerar.
Jaja, som sagt, vi är inte kloka men vi har kul. Sedan så har det varit en generellt sett seg, tramsig och lugn fredag för oss alla. Inte alltid det är så faktiskt men med tanke på att vi i dagarna även stängde januari månad så hör det lite till att det är lugnare.
Om man skulle vara hungrig så fick jag en hel hög med rabattkuponger på Max. Ja, jag blev dock ombedd att lämna ut dom till alla kollegor. Alla gillar ju inte Max Hamburgare men svenska som vi är brukar det alltid blir lite mer intressant om det är billigare. Här demonstrerade av Karolina som själv både fick rabatthäfte samt VIP_kort..hehe
Dock blir det nog inte MAX för hennes del för jag tipsade faktiskt om EG´s kotletter i form med grädde till henne och sambon i helgen. Men K skulle eventuellt byta ut kotletterna mot kycklingfilét men det ska ju gå lika bra det, enligt EG i alla fall.

Stackars Svamp Bob blev apgrinig eftersom han själv inte fick något VIP-kort. Jaja, finns att hämta fler i receptionen sa jag. Men det orkade han inte så då får han fan skylla sig själv. Ja, det har som ni märker varit en seg dag på jobbet idag. En dag som passar mig alldeles utmärkt. Vi har även ett parallellt projekt, men vet inte riktigt om vi ska ta det här. Vi får helt enkelt visa en bild på det sedan, men det handlar om en viss kollega som ska till Thailand och som vi ska ersätta på något vis. Som sagt, fortsättning följer. Only the sky is the limit...

Annars blir helgen lugn, och extra lugn efter som E ska till sina föräldrar i helgen. Själv ska jag passa på att röja rejält, kanske till och med skura golven. Sedan stundar även årsmöte med allt vad det innebär. Jag ska ha med mig saft. Meningen var att vi skulle ta all saft som blev över från träningen, lite drygt 5 liter outspädd saft med smak av röda bär. Men då mina dryckesvanor är som dom är har saften tagit slut. Så jag får köpa en ny dunk till mötet.
Vädret ska bli kass också, eller i alla fall jävligt kallt med start nu till helgen. Nästa vecka kommer det konstant vara minusgrader och när nu lille H kommer tillbaka blir det nog till att köra honom till och från dagis. Men det är dock inget betungande.

Jaja, det var lite om fredagens bravader. Tänk vad mycket man kan hitta på när man ändå inte har något att göra....skumt!

På återhörande!
Eken

P.S Never love anybody who treats you like you´re ordinary...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar