fredag 22 februari 2013

TGIF!

Tjena!

Efter att jag jobbat som fan från 07:30 är jag äntligen i fas, så nu pausar jag lite och skriver här. Sedan gjorde jag en drastisk åtgärd idag. Vet inte om jag ens vågar skriva det men gör det ändå. Jag hade hur mycket mail som helst i min inbox men för att lösa problemet markerade jag alla som var äldre än 1,5 vecka och tryckte på delete!!!!! Va fan, är det något viktigt som jag missat så får dom maila igen. Smart va! Insåg att jag skulle liksom aldrig komma ifatt annars.

Fler än jag som fastnat för Mando Diao´s "Strövtog i Hembygden"? Fast egentligen fastnade jag mer för Volvoreklamen där låten också spelas.

Glömde förresten kanske visa en liten bild på en jättestor Svamp Bob som jag hittade i en leksaksaffär i Dubai. Den var inte så dyr, tror runt 1000Sek. Men om man nu som turist skulle frakta hem muppen hade man nog fått lite större problem.
Japp, det var nog lika bra att enbart ta med mig denna mupp på bild. Men det hade ju varit en kul present till vår "riktiga" Svamp Bob här på jobbet. Men ibland måste man inse sina begränsningar....

På måndag får man trängas med lite mer trafik igen tror jag. Sportlovet börja lida mot sitt slut nu, men idag verkar många på jobbet tagit ett eget sportlov för det gapar ganska så tomt i korridorerna. Sedan har den där fredagskänslan infunnit sig då det är en hel del trams och flams. Men vi har ju alla varit duktiga på förmiddagen. Vädret är helt okej det med, lagom kallt och lagom "sol". Kan bli skönt att gå hem faktiskt. E har bilen idag men har jag tur kanske hon hinner fiska upp mig på väg hem från jobb/dagis. Men men, annars får jag gå och kan alltid passa på att surra lite med Adde på vägen hem i så fall.

På måndag blir det även spännande att se om hur det går när H&E ska besöka en pensionär som eventuellt ska passa H om dagarna. E svarade på en annons i tidningen som jag kanske skrev innan. Skulle det visa sig att allt är okej kommer det bli attans så mycket bättre rent tidsmässigt. Men huvudsaken är ju att Helmer, eller Helmo som jag ibland säger, kommer må bra. Så vi håller tummarna!

Nä dags att återgå lite till verkligheten!

På återhörande!
Eken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar