torsdag 14 januari 2010

Kort summering av resten av this not so perfect day

På sätt och vis känns det nice att dagen är till ända. Var som ni säkert förstår en lite udda eftermiddag sedan. Jobb skulle varvas med samtal om privata saker, kusiner och andra släktingar skulle mailas och mailade. Så nu känns det skönt att bara luta sig tillbaka och liksom bara varva ner.

På TV är det mest strunt som vanligt men slötittade lite på "Folkfesten" Antikrundan och nu ser jag på Anders och Måns. Vet inte riktigt om det är lika kul som innan men vi får väl se. Saknar faktiskt Hipp Hipp. Kanske skulle damma av min DVD box och frottera mig med Morgan Pålsson, Kajan, Tiffany Persson och alla andra kufar. Älskar scenen då man under en landskamp ska främja Sverige med svenska kulturella förebilder för att liksom heja på landslaget. Så där står han med sett stort plakat på läktaren där det står Selma Lagerlöf...hehehe Ja, det är sjuk humor som fan, but I love it!

Ikväll, eller rättare sagt inatt är det Criminal Minds. Dock är det repriser men jag har börjat få lite abstinens nu och då duger en repris ganska bra. AJ Cook är förresten lika gammal/liten som min syster. Skumt...

Hm, ja jag kommer nog lämna döden på ett tag nu. Blev ju lite kompiskt att några inlägg denna vecka just kom att handla om döden. Dock inte om ond bråd död utan döden mer som en naturlig sak från sin ljusa sida. Så kanske var morfars död liksom spiken i kistan (jaja) för denna filosofering nu. Men jag står ändå fast vid att döden ska vara något fint och ljust istället för mörkt och skrämmande. Men det är ju helt upp till var och en att avgöra.

Nä, nu ska jag vidare men vi hörs av snart igen!
Eder
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar