fredag 4 december 2009

Houston we got a...pretty nice day out here.

"Berömmelse bör alltid värderas efter de medel man använt för att nå den."
Francois de La Rochefoucauld

Såg ni på Skavlan? Kombinationen Dolph Lundgren, Bård Eker, Maria Stomme och Shakira. Sug på den... Vi såg en f.d actionhjälte, en affärsman, en professor i nanoteknologi samt en världsberömd sångerska. Skulle det bli fiasko eller succé, ja skulle det ens vara intressant och skulle dessa ganska hyfsat olika personer ha något som helst gemensamt? Tja, säga vad man vill om Skavlan men han fick dom att prata både länge och väl och det var faktiskt intressant att se och höra denna udda kombination. Det som kanske förvånade flest var att inte bara professorn i nanoteknologin hade en fungerande hjärna. Har väl alrig varit ett fan av Shakira men jag måste så här i efterhand säga att hon verkar vara ganska så smart, ja på ett positivt sätt alltså.
Kul att hon fick maskera sig bara för att gå på lektionerna där på UCLA..

När jag steg ut i ankomsthallen på Arlanda såg jag P-O från programmet Stockholm-Arlanda.

På tal om flyg så hittade jag en gammal t-shirt häromdagen. På den stod det USAir. Va fan, har jag köpt en sådan eller vad är nu detta? Men efter ett tag kom jag på att jag visst hade köpt den och att detta inköpt gjordes på Pittsburghs International Airport 1995. Jag skulle köpa upp mina sista dollar och passade på i väntan på flyget till Nwe York. På den tiden hade flygbolaget USAir sin så kallade hub i Pittsburgh. Ärligt talat så tröjan nästan oanvänd ut..skumt. Kan ju knappast varit väl investerade pengar...

Egentligen har jag inte så mycket tid till att blogga i helgen men kanske hinner jag in och skriva någon rad eller två. Ni trogna läsare för istället vänta med att gotta er i mitt arma liv tills måndag är jag rädd.

En av er läsare har funderat mycket på mitt uttryck "vatten-nymfoman". Tja..och? Det är ju bara ett uttryck i stil med gottegris, brudmagnet eller porrkung. Som sagt, just a simple little word so to speak.

Om någon vecka eller så kommer jag visa er en bild som eventuellt kommer tysta alla kritiker och tvivlare gällande mitt arma liv..hehe Mer än så säger jag inte än.
Inte en kära EG vet något så då är det verkligen en liten sensation. Men håll ut, om allt går som det ska kan det ske innan jul men jag kan inte lova.

På återhörande!
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar