torsdag 17 januari 2013

Bad Breakfast

Hej hopp!

Ja, nu när man har lite ändrade förhållanden innebär det även vissa förpliktelser. Eller nä, jag är nog bara snäll. Men nu hände det igen, lille H varvade sin frulle med någon form av snöre som tydligen smakade mums. Men det tyckte inte magen. Så det var bara att fara till herr Doktor. En smått irriterad E försökte tala H till rätta under vägen men det gick nog in i ena örat och ut genom det andra. H verkade mest nöjd med att få åka bil än att åka kall cykelkorg som han brukar göra.


Efter en låååång väntan blev det äntligen vår tur. Han fick någon hokuspokus kur via en plastspruta och sedan var det bara att invänta tills maginnehållet skulle komma ut samma väg det liksom gick in. Ja, jag behöver inte gå in på detaljer men jag om jag var lite småhungrig innan så var jag inte det längre kan jag säga.


Jaja, lite äventyr ska man vara med om tydligen nu i denna nya konstellation. Så länge det gäller sjukhus för djur så tycker jag det är helt okej. Är ju sjukhus för oss människor jag inte gärna besöker om jag inte nödvändigtvis måste.
Om E var missnöjd redan innan vi kom in med H var hon definitivt inte nöjdare när det var dags att betala kalaset...om man säger så.

Well, ja det var min förmiddag det.

På återhörande!
Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar