måndag 7 januari 2013

Die another day, or stay!

Hej hej!

Så där, nu var julen helt över kan man säga. Vissa har redan plockat ner allt pynt och pyssel och jag funderar själv på att ta ner allt sådant under veckan. När är dock inte bestämt. Kan bli spännande att se nästa elräkning nu när jag belyst inte bara mitt utan även grannarnas mörka yttre. Nåja, den dagen den sorgen.

Hm, konstigt nog känns vattnet i min nya vattenkokare varmare än i min gamla. Ändå säger ju naturens lagar att vatten kan liksom bara bli 100 grader oavsett. Skumt...

Känns faktiskt skönt att ha jobbat lite med kroppen i helgen, det var inte igår. Reslutatet blev bra till slut i alla fall trots att det här med att såga rakt tydligen inte är min grej. Men kändes bra att få till det hela till slut och snart kommer kanske en bild på det hela också. Har redan fått godkänt från chefen så nu kommer radioapparaterna hänga snyggt och prydligt  på rad. Perfekt!

Dena vecka blir även första långa vecka på ett bra tag. Förmodligen kanske vi alla stupar och lämnar in typ efter onsdag. Ja man är ju bara van att jobba 2-3dagar per vecka nu ju. Hm, inte mig emot om man hade behållt samma lön, men dream on liksom. Märktes även på trafiken till jobbet idag. Dock saknas fortfarande alla kids som går i skolan men framåt tisdag tror jag man får trängas på vägarna även med dom.

Såg förresten en mycket dåligt film i helgen. Stod att det skulle vara en skräckfilm men den var bara fjantig. Tänk er Jurassic Park fast hundra gånger sämret. Dinosarna som jagade människorna var bara fossiler, eller tja skelett som kunde bygga ihop sig själva trots att man körde på dom med bil eller sköt sönder dom med raketer. Hm, ja mer behöver kanske inte sägas, filmen var urkass.

Nä, måste vidare lite nu, men återkommer later!

/Eken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar